Інтерактивні стрічки часу

Формування хронологічної компетентності є важливою складовою сучасної історичної освіти. Учням складно запам"ятовувати  дати. Допоможуть їм в цьому різного роду завдання, зокрема, хронологічна стрічка часу. Можна виконувати такі завдання в зошиті. Але цікавіше за допомогою сервісів веб 2.0, які допоможуть оживити події, додати на стрічку фото, відео та посилання на додаткові джерела. Подібних сервісів багато. Їх огляд.


Наші приклади:
1.Домашнє завдання до теми: "Росія-СРСР", всесвітня історія, 10 клас.
Учні створювали хронологічні стрічки, які вчитель розміщував на окремий блог і потім спільно додавали коментарі  і оцінювали роботи. Переглянути.

2.Індивідуальне  завдання до теми: "Суспільно-політичні течії і рухи в Росії. Повстання декабристів.", всесвітня історія, 9 клас.

Будемо працювати з сервісом https://www.timetoast.com





Комментариев нет:

Отправить комментарий