Формування хронологічної компетентності є важливою складовою сучасної історичної освіти. Учням складно запам"ятовувати дати. Допоможуть їм в цьому різного роду завдання, зокрема, хронологічна стрічка часу. Можна виконувати такі завдання в зошиті. Але цікавіше за допомогою сервісів веб 2.0, які допоможуть оживити події, додати на стрічку фото, відео та посилання на додаткові джерела. Подібних сервісів багато. Їх огляд.
Учні створювали хронологічні стрічки, які вчитель розміщував на окремий блог і потім спільно додавали коментарі і оцінювали роботи. Переглянути.
2.Індивідуальне завдання до теми: "Суспільно-політичні течії і рухи в Росії. Повстання декабристів.", всесвітня історія, 9 клас.
Наші приклади:
1.Домашнє завдання до теми: "Росія-СРСР", всесвітня історія, 10 клас.Учні створювали хронологічні стрічки, які вчитель розміщував на окремий блог і потім спільно додавали коментарі і оцінювали роботи. Переглянути.
2.Індивідуальне завдання до теми: "Суспільно-політичні течії і рухи в Росії. Повстання декабристів.", всесвітня історія, 9 клас.
Будемо працювати з сервісом https://www.timetoast.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий